FORÅRSHOLDET I HUS

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

FORÅRSHOLDET I HUS

[/vc_column_text][vc_column_text]Vi er her alle sammen… Vi går rundt med klemmer på tøjet. Klemmer med vores navn. Vi skal lære 90 elevnavne, og de nye elever skal både lære hinandens og 20 ansattes navne.

De første dage bliver man hurtigt træt. Til gengæld sover man ikke så godt. Hverdagen er allerede begyndt at indfinde sig. Vi står op kl. 7.00. Nogen hopper en tur i søen.

Efter morgenmaden er der morgensamling og kl. 8.45 er fagene i gang.

Dagene er temmelig tilrettelagte hvert eneste minut. Sidst på aftenen søger vi ned i husene og for at skabe lidt familiestemning i husgrupperne.