Tilmelding til Ry Højskoles Elevmøde 2022

I år finder Elevmødet sted d. 5.-7. august.

Tilmeldingen åbner d. 1. juni kl. 12 og lukker igen d. 20. juli kl. 23.55. Bemærk, at det ikke er muligt at tilmelde sig efter tilmeldingsfristen udløber og at din tilmelding er personlig – derfor er det ikke muligt at bytte sin billet med andre efter tilmelding.

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole