VI KAN GODT LI’ HVERDAG

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

VI KAN GODT LI’ HVERDAG

[/vc_column_text][vc_column_text]

Alle senge er optaget. Der er fyldt i spisesalen og i dagsprogrammet. Beskederne til måltiderne varer længe, for der er hele tiden nogen, der indbyder til aktivitet. Det er blevet hverdag på forårsholdet 2015, og vi holder af den. Det kunne bare være rigtig godt hvis den varede lidt længere end den gør, for vi kan næsten ikke nå det hele.

For 3 uger siden kom de sidste 18 forårselever. Tilsammen er vi 101 elever, 20 ansatte og som regel nogle gæster, der enten besøger skolen, er i praktik eller er gamle elever, der skal medvirke på workshops eller planlægge events.

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole