8. MARTS

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

8. MARTS

[/vc_column_text][vc_column_text]“Der har endnu ikke været nogle BH-afbrændinger. I stedet mødte det halve af Ry Højskole op op til indsamlingen for Folkekirkens nødhjælp for at støtte op om kvinders rettigheder i anledningen af Kvindernes internationale kampdag.

Andre har nydt en spæd solstråle på årets første forårsdag, mens de spændte har ventet på 17  nye elever.”

Alle husgrupperne har fået fyldt de ledige senge. Nu begynder det hele igen. I morgen skal fagene præsenteres og senere vælges.

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole