AUGUST ELEVMØDE 2015

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

AUGUST ELEVMØDE 2015

[/vc_column_text][vc_column_text]Elevmødet 2015 var et af de meget store. En enkelt elev fra 1950 kom forbi fredag aften og fejrede 65-års jubilæum, – og ikke færre end 22 havde været på Ry Højskole for 60 år siden. I alt 130 jubilarer havde  sat hinanden stævne.

Og så var der alle os andre, der nød haven, foredrag, sangtime, generalforsamling i elevforeningen og ikke mindst festen. I alt 530 gamle elever festede sig gennem den lune augustnat, og for de fleste blev det er langstrakt afsked søndag, fordi man lige måtte hænge lidt ekstra ud.