Ry Uden Filter er i gang

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

BAG FJENDENS LINJER

[/vc_column_text][vc_column_text]Et af modulerne på dette års Ry Uden Filter går for alvor løs på overvågningen af de enkelte borgere. Ingen kan i denne uge være sikker på ikke at få afsløret ubehagelige hemmeligheder. Alle kan når som helst  forvente et indgreb i det vi normalt betragter som privat og ukrænkeligt.

Skulle man undgå detektiverne, er der mulighed for at blive overfaldet af vikinger, der har annonceret hærg og plyndring i den nærmeste fremtid.

Heldigvis er der også roligere og mere fredelige workshops, som f.eks. Naturpatruljen, der tager sig af syge og bortkomne skildpadder, græshopper og andre stakler i dyreriget.

I musiklokalet er der 70′er stemning og Her fra hvor vi står klinger på gårdspladsen.

Ry Uden filter finder sted for 16 ende gang. Det er elevforeninger der sammen med højskolen har arrangeret ugen.