Ry Classic begynder snart

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

SENSOMMER PÅ RY

[/vc_column_text][vc_column_text]Spørg dig til en ven, hedder torsdagsworkshoppen for de der godt vil ha’ sådan én og som gerne vil snuse til journalistens vigtigste værktøj. Det er der mange der vil. Der er også mange, der vil mere end at snuse. Journalistholdet er på 17 elever. De forbereder sig netop nu på at rejse til Istanbul om nogle uger. Om 4 uger kan de vælge at fortsætte med journalistik som hovedfag. Det kan også være at nogen af dem vælger musik, kunst, teater eller friluftsliv, når der næste gang kan vælges fag.

Der er stadig ca. 10 ledige pladser på efterårsskolen, der begynder den 21. september. Vælg et eller to hovedfag og vælg mellem 25 forskellige sidefag. Kig ind på hjemmesiden www.ryhojskole.dk og se det hele. Man er meget velkommen til at kontakte os for at få en rundvisning på tlf. 8689 1888 eller på mail til kontoret@ryhojskole.dk

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole