NYE FORÅRSELEVER OG FULD HUS

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

NYE FORÅRSELEVER OG FULD HUS

[/vc_column_text][vc_column_text]Søndag var store goddag dag, da 22 nye elever flyttede ind i de sidste ledige værelser på Ry Højskoles elevgange. Forårsskolen er fyldt og de første dage er fyldt med bunker af svære valg.

Mandag og tirsdag bliver de 5 hovedfag og 25 sidefag præsenteret, og tirsdag middag vælger hver enkelt elev fag for de næste 14 uger.

Ind imellem er det tid til at glædes over foråret der kom sammen med de nye elever.

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole