Generalforsamling

man22apr19:30man21:00GeneralforsamlingGeneralforsamling i den selvejende institution Ry Højskole

Event Detaljer

Generalforsamling i den selvejende institution Ry Højskole mandag d. 22. april kl. 19.30 i skolens foredragssal.

Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Forstanderens beretning
4. Årsrapport for 2023 fremlægges. Specifikationer til årsrapporten kan rekvireres på tlf. 86 89 18 88.
5. Fastsættelse af kontingent.
6. Indkomne forslag
7. Valg til bestyrelsen – Følgende er på valg:
Valg af bestyrelsesmedlemmer
Suppleanter vælges for et år ad gangen.
8. Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen og udsendes til medlemmerne senest 6 dage før generalforsamlingen. Skolens vedtægter kan læses på www.ryhojskole.dk/bestyrelsen Efter generalforsamlingen inviteres til tapas og vin.

(Mandag) 19:30 - 21:00(GMT+00:00)

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole