RY UDEN FILTER

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

RY UDEN FILTER

[/vc_column_text][vc_column_text]Tilmeldingerne til Ry Uden Filter væltede ind, da vi lørdag d. 1. marts åbnede for turbohøjskolekurset i uge 31. Der er 75 tilmeldte men ledige pladser på 5 af de 8 moduler. Alle der er optaget, har mandag fået besked fra skolens kontor. Det er nu muligt at tilmelde sig de ledige pladser og nedenfor kan du se hvor de er.

Space Intruders
Sebastian teaterkoncert
Turkajak og polo
Stomp n dance

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole