HVAD TROR DU PÅ?

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

HVAD TROR DU PÅ?

[/vc_column_text][vc_column_text]Vi er i sensommerens anden uge. Alle fag er i gang. Et af de mange sidefag man kan vælge hedder ”Tro og eksistens”.  Nogen gange hedder faget ”Religion og samfund”, men denne gang stiller vi de svære spørgsmål og finder ud af, hvad der har betydning for den enkelte. Hvad håber du? Hvad driver dig? Hvad tror du på?

I sensommerperioden, der varer 5 uger vælger man et hovedfag og to sidefag. Når Efterårsskolen begynder d. 21. september kan alle vælge nye fag eller fordybe sig endnu mere. I de resterende 12 uger kan man vælge to hovedfag, eller nøjes med et. Se mere om de valgmuligheder der er på efterårets skema. Er du i tvivl om hvordan det hele fungerer, er du velkommen til at kontakte os for på tlf. 8689 1888 eller på mail til kontoret@ryhojskole.dk .

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole