TEATERPREMIERE

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

TEATERPREMIERE

[/vc_column_text][vc_column_text]Onsdag var premieredag på ”Hvad fanden sker der”. Det er et teaterstykke, der hver gang man taler om det, får folk til at vende sig om og spørge, hvad der er galt.

Men der er ikke noget galt, i hvert fald ikke med teater på Ry Højskole, hvor de 22 elever har fået en række monologer og dialoger bearbejdet til et kollektivt udtryk med krop, stemme, performance, musik og boblende spilleglæde.

Stykket kan ses sidste gang fredag d. 6/6 kl. 19.00. Alle er velkomne.

Alle

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole