Generalforsamling på Ry Højskole

Generalforsamling, Ry Højskole. Mandag den 24. april 2023 kl. 19.30 i Foredragssalen.

Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Forstanderens beretning
4. Årsrapport for 2022 fremlægges. Specifikationer til årsrapporten kan rekvireres på tlf. 86 89 18 88.
5. Fastsættelse af kontingent.
6. Indkomne forslag
7. Valg til bestyrelsen
8. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen og udsendes til medlemmerne senest 6 dage før generalforsamlingen. Skolens vedtægter kan læses på www.ryhojskole.dk/bestyrelsen . Efter generalforsamlingen inviteres til tapas og vin.

Alle

Ry Højskoles Elevmøde 2024

I år finder Elevmødet sted d. 2.-4. august. Ry Højskoles Elevforening er måske Danmarks ældste, og hvert år i den første weekend i august mødes omkring 600 gamle elever på

BrODERI & BUDSKAB

På faget Broderi og budskab kobles håndens og hovedets arbejde. Vi skal nørkle med broderi – som faktisk er ekstremt sjovt og svært på samme tid – og vi skal reflektere over forholdet mellem netop håndens arbejdet og hovedet. Hvad sker der med vores hjerne, når vi fordyber os i et håndværk? Hvad er flow? Hvad giver det os, når vi mestrer noget?
Underviser: Anne

BRODERI & BUDSKAB er en del af valgfagene på Ry Højskole